Потужний індукційний нагрівач для рихтування без фарбування, ремонту кузова і ходової, вихлопної системи, зняття автоскла, молдингів
Параметр | Значение |
---|---|
Потужність індуктора | 4 кВт |
Живлення | 220 В |
Довжина електрокабелю | 9 м |
Водяне охолодження | Да |
Довжина рукава індуктора | 3 м |
Габаритні розміри ВхШхД | 836 х 420 х 420 мм |
Вага індуктора | 50кг |
Цена: |
Індукційний нагрівач металів поки зовсім не освоєний в автосервісі, можна сказати що це абсолютно нова технологія для СТО.
А з нею варто познайомитися - і багато застосувань можна знайти цьому цікавому приладу:
За рахунок магнітної індукції відбувається практично миттєвий розігрів металу на глибину до 5 мм - практично за 1 сек до краснення.
Розігрів локальний - і, на відміну від газового пальника, метал розігрівається до комфортної температури в 500-600 ° C (а не до 3000 ° C як при газовому розігріві).
Це дуже важливо, тому що не підлягає впливу на хімічні і фізичні структурні зміни в металі.
Індуктор відмінно працює з усіма металами, в тому числі і з алюмінієм.
Нагрівання металу відбувається і через шар гуми або пластикових молдингів.
Зрозуміло, що площа і потужність нагріву залежать від відповідної потужності індуктора - представлена модель індукційного нагрівача IHR05 найбільш оптимально підходить для роботи на СТО, особливо при ремонтах кузова і рихтуванні.
Індуктор-відмінний інструмент для профі
Blackhawk США
А розігрів газовим пальником не завжди доречний при ремонті авто, та й не безпечний ...