Ціна справжьої якості: хто дійсно переплачує за обладнання? | autom.com.ua

Ціна справжьої якості: хто дійсно переплачує за обладнання?

Китай від Китаю різниться.

Давайте поглянемо правді у вічі - якісну техніку виробляти дорого, тому і вартує вона немало. Це може однаковим чином стосуватися обладнання з Китаю та з Німеччини чи Італії, адже якість, як не дивно, визначається не країною походження певної продукції, а винятково підходом виробника до вибору матеріалів для виготовлення обладнання. Так, знайти першокласні китайські підіймачі можливо - от тільки коштуватимуть вони початково стільки ж, скільки й німецькі. От тільки в Україні годі їх шукати - логістика робить якісну китайську техніку набагато дорожчою за європейські аналоги. Привезти хороший китайський підіймач до України означає збільшити його ціну в кілька разів. Це не вигідно ні постачальникам, ні клієнтам, а отже до нас привозять техніку дещо іншої категорії. 

Якщо говорити прямо - більшість дешевої продукції, що доїжджає до України, найнижчої якості, що цілком відповідає ціні. Автомеханіці не цікаво ні змушувати вас переплачувати, ні наражати на небезпеку, яку таїть заманлива дешевизна. 

Ми не готові наражати майстрів та техніку на ризик. А ви? 

Щоб зрозуміти усі ризики, давайте візьмемо конкретний приклад - автомобільний підіймач для автосервісу. Його функції цілком зрозумілі з назви, він утримує авто на певній висоті, щоб дати змогу механіку здійснити необхідний ремонт та перевірку. Німецькі, італійські та професійні китайські підіймачі проходять усі необхідні випробування та перевірку для гарантування безпечної роботи із приладом. Стосовно дешевого китайського обладнання, яке завзято розрекламовується як економічне та доступне, його перевірки та стандарти лишаються для нас досить загадковими. Варто мати на увазі, що дефекти зварювання, наприклад, є небезпечними не лише для піднятого автомобіля, але й для працівників сервісу. Якщо дешевий підіймач із клієнтською машиною на ньому впаде, він розтрощить не лише авто, а й вашу репутацію, довіру та прибуток. А виробників це цікавитиме в останню чергу. 

Це, звісно, не значить, що дефектів у наших улюблених європейських брендів не буває, але і MAHA, i Rotary, і Hofmann беруть на себе повну відповідальність за своє обладнання - це означає ремонт, відшкодування збитків, сервіс та консультації. Гарантувати аналогічного від виробників дешевих підіймачів з далекої східної країни ми не можемо, а отже, і справу з ними не маємо. 

Разова інвестиція у майбутнє чи постійна доплата за роботу?

На вторинному ринку ви завжди знайдете охочих придбати підйомник від Hofmann, наприклад, навіть якщо він був у вас в ужитку певний час. У нього є сервіс, гарантійне та постгарантійне обслуговування та цілий штат майстрів у Автомеханіці, які знають, як усунути негаразди. Наша програма Trade In - це основне підтвердження цього! А спроби знайти покупця на дешеву китайську техніку вартуватимуть вам тільки часу та зусиль. Більш того - кількість проблем та дефектів, з якими необхідно буде боротися, набагато більша, ніж у найпростішій якісній техніці, відповідно, кількість витрат лише зростає з часом. Може скластися ілюзія, що ви зекономили, але вона вщент розіб'ється об купу чеків за додатковий ремонт чи усунення наслідків дефекту. Це дуже проста арифметика для наших клієнтів. 

P.S. І наостанок, якби на створенні Вояджеру-2 економили, він би не долетів навіть на орбіти. Якщо б ми привозили техніку від економних виробників, за її безкінечний ремонт ви б платили зі своєї кишені. Наші пріоритети тут очевидні. 

 

Підпишіться на розсилку новин та пропозицій від Автомеханіки і завжди будьте в курсі новинок